Zasady Zwrotu Zakupów
Masz 30 dni na zwrot towaru.
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go łatwo zwrócić. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo na biuro@malzado.pl. Aby poinformować Nas o zwrocie. Wyślemy odpowiednie informacje jakie kroki trzeba podjąć aby zwrócić przesyłkę.
Nieodebrana przesyłka
W przypadku nieodebrania przesyłki, niezależnie od tego, czy była opłacona z góry, czy miała być płatna przy odbiorze, klient jest zobowiązany pokryć koszty poniesione przez sprzedającego (nadanie paczki, zwrot paczki, straty związane z opakowaniem, koszty obsługi zamówienia i zwrotu, koszty magazynowania oraz opłaty transakcyjne) w wysokości 20 zł. Opłata ta musi zostać uregulowana w ciągu 30 dni od otrzymania zawiadomienia mailowego od sprzedawcy.
W przypadku anulowania zamówienia opłaconego przez Przelewy24, zwrot środków zostanie pomniejszony o koszty poniesione przez sprzedającego.
Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało ponownie wysłane, zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami wysyłki zgodnymi z poniższym cennikiem:
InPost Paczkomaty: 12,99zł
InPost Kurier: 13,99zł
InPost Kurier (Pobranie): 16,99zł
DANE DO ZWROTU
MALZADO Krzysztof Jakubiec ul. Rynek 24, 36-050 Sokołów Małopolski
Nie akceptujemy zwrotów nadanych za pobraniem.