Skip to main content

Zasady Zwrotu Zakupów
Masz 30 dni na zwrot towaru.

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go łatwo zwrócić. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo na biuro@malzado.pl. Aby poinformować Nas o zwrocie. Wyślemy odpowiednie informacje jakie kroki trzeba podjąć aby zwrócić przesyłkę.

Nieodebrana przesyłka
W przypadku nieodebrania przesyłki, niezależnie od tego, czy była opłacona z góry, czy miała być płatna przy odbiorze, klient jest zobowiązany pokryć koszty poniesione przez sprzedającego (nadanie paczki, zwrot paczki, straty związane z opakowaniem, koszty obsługi zamówienia i zwrotu, koszty magazynowania oraz opłaty transakcyjne) w wysokości 20 zł. Opłata ta musi zostać uregulowana w ciągu 30 dni od otrzymania zawiadomienia mailowego od sprzedawcy.

W przypadku anulowania zamówienia opłaconego przez Przelewy24, zwrot środków zostanie pomniejszony o koszty poniesione przez sprzedającego.

Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało ponownie wysłane, zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami wysyłki zgodnymi z poniższym cennikiem:

InPost Paczkomaty: 12,99zł
InPost Kurier: 13,99zł
InPost Kurier (Pobranie): 16,99zł

DANE DO ZWROTU

MALZADO Krzysztof Jakubiec ul. Rynek 24, 36-050 Sokołów Małopolski

Nie akceptujemy zwrotów nadanych za pobraniem.

Close Menu

Adres Firmy

MALZADO Krzysztof Jakubiec
NIP:5170432623
ul. Rynek 24
Sokołów Małopolski, 36-050

tel. +48 537 894 492
E-mail: biuro@malzado.pl

Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Zacznijmy zakupy!
Rozpocznij zakupy
0